Skolan

Hej
idag så har jag varit i skolan igen efter att ha varit hemma i 2 dagar pga att jag har haft ont i halsen.. mamma hämtade mig slutade kl 15.05 så åkte vi och handlade lite mat till ikväll å så. när jag kom hem så satte jag på mig en ansiktsmask och hade det i typ 20 minuter och sen kollade jag klart på en film som jag inte orkade se klart igår den heter Patrik 1 och ett half. och nu kollar jag på en annan film som heter det brinner.. i helgen är planerna att jag åker upp till mitt landställe i öregrund/östhammar med min brorsa, min pappa och kanske min farmor. så kommer nog inte att ha något internet på landet om pappa inte tar med sig internet rautern.. em imorgon tror jag att jag slutar 14.40 det är skönt det är min näst tidigaste dag har sov morgon till 08.40 också börjar vanligt viss 08.10 okej det är bara 30 minuter. här kommer lite blider (tror inte jag orkar blogga mer idag men kolla in imorogn igen)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0