BILDER FRÅN IDAG :)

Hej
just nu sitter jag och kollar på en film som heter godzilla på 6:an. i morgon åker jag till landet och blir där till på fredag eller lördag morgon men jag kommer inte att ha något internet på landet men jag kommer att göra inlägg fast på ett windows program sen när jag kommer hem kommer jag att lägga upp alla inlägg som jag har skrivit under veckan sen kommer jag också att lägga upp bilder från dagarna :) men här kommer ialla fall bilder från idag :)



BILDER :D

Hej här kommer lite olika bilder vissa är ganska gamla. izzan och jossan yambo plurret min syssling isabella

SKA TILL MIN GAMMELMORFAR IMORGON:)

Hej
imorgon så ska jag hem till min gammelmorfar för att fira att han fyllde 85 för några veckor sen. men först ska jag kanske ut till min farbror som bor i Gudö sen hämtar mamma mig och min brorsa jocke och så åker vi bort till min gammelmorfar sen så åker vi tillbaka till min farbror. jag kommer inte att kunna blogga nästa vecka för att min pappa kommer inte att ta med något Internet modem :( men jag bloggar igen när jag kommer hem på nästa fredag :) då skriver jag om min vecka och lägger upp en massa bilder :D

BLIR 13 OM 11 DAGAR :)

Hej
idag så är det 11 dagar tills jag blir 13 år :) fick ju en liten syssling igår har inte sätt någon bild på honom ännu men jag hoppas att jag träffar honom nästa helg då vi firar mig :) bloggar i morgon hej då :D

FICK EN SYSSLING I GÅR :)

Hej
igår någon gång på kvällen så föddes en liten pojke jag vet inte vad han ska heta ännu men skriver det när jag vet det. så jag har fått en liten syssling :D kommer kanske att träffa honom när vi ska fira mig nästa lördag så hoppas att dom kommer och då kommer det bilder på honom också :) ses

KOMMENTERA :)

Hej
ni får gärna kommentera men onödiga kommentarer kommer att tas bort. hörs :)

GOD MORGON :D

Hej
just nu sitter jag och kollar på film jag ska snart gå och äta frukost :) idag så ska jag kanske vara med någon kompis vet inte riktigt aja bloggar senare igen :)

GOD NATT :D

Hej
just nu sitter jag i sängen ska nog kolla på tv en stund sen ska jag nog gå och lägga mig. kollade på någon film på 6an som började 21 och slutade typ 22.30 vet inte riktigt den var ganska bra. på torsdag så kommer min farmor hit på dagen och sover kanske över men aja orkar inte blogga mer här kommer lite bilder :) så God Natt en kanin som var på ett ställe som vi var på på midsommar :) jag och sofia på birka :)

NYA KLÄDER :)

Hej
idag så var jag nere i nynäshamn och köpte 2 nya tröjor :) (bilder kommer) i morgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra men på lördag så ska jag hem till min mammas morfar för han har fyllt 85 för 1 vecka sen och på söndag så ska jag till mitt land ställe och jag kommer kanske att träffa en släkting från övik i helgen om jag hinner :) här kommer bilderna :D


SKA TILL NYNÄSHAMN IDAG :)

Hej 
just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. när pappa kommer hem idag så ska vi åka ner till nynäshamn och köpa kläder för att det finns ett ställe där dom har jätte mycket rea aja. här är 2 jedward låtar om ni vill höra :)
den här heter What´s your number. https://www.youtube.com/watch?v=tDIihemah6w&feature=relmfu
och den här heter What It Feels Like https://www.youtube.com/watch?v=0WciwKT-6S8&feature=relmfu 
hej då :)

JEDWARD´S NYA ALBUM :)

Hej
i fredags kom jedwards nya album ut det heter Young Love låtarna är jätte bra :) här är en låt som heter young love 
http://www.youtube.com/watch?v=fKmI3BDs_KQ
den här heter give it up 
http://www.youtube.com/watch?v=OxqojMVFFQs 
fler låter hittar ni på youtube om nu söker på jedward-young love album bay :) 

LANDET I HELGEN :)

Hej
just nu sitter jag och kollar på simpsons. idag så har jag varit nere i ösmo centrum och köpt en tidning och lite godis :) i helgen kommer jag kanske att träffa en släkting från övik för första gången :) och sen på söndag åker jag upp till landet om min pappas bil inte är trasig då för han ska typ laga den idag :) bloggar sen :)

VARMT...

Hej
just nu sitter jag och jossan och svettas ihjäl för det är så himla varmt inne i tältet så vi gick in och hämtade en fläkt men den hjälper typ inte :( hej då :)

WALLANDER :)

Hej
just nu sitter jag och jossan i tältet och ska se på en film serie som heter wallander och själva filmen heter Kuriren den är ganska bra men måste dra nu hörs :)


HEJ HEJ

just nu sitter jag och jossan i ute i tältet izzan sov också här fast hon gick in för några timmar sen. det regnar fast vi la bara en presenning över tältet så blev det bra men jag och jossan ska typ gå in och hämta lite mat nu :) hej då :)

LÄNKBYTE :)

Här är min syrras isabelles blogg isabellethorne.blogg.se :)

HAR BADAT :)

Hej
just nu sitter jag och lyssnar på musik och ska fixa lite chips snart :) i .kväll ska jag kanske se en film som heter stand by me den är jätte bra :)


GLAD MIDSOMMAR :)

Hej och Glad Midsommar alla blogg läsare :)
just nu sitter jag och izzan i köket och väntar på att maten ska blir klar och sen så ska vi åka och bada och kolla på midsommar stången :) min morfar och izzan och jossans farmor är här och ska fira midsommar med oss :)
tjooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :))))))))))))))))) //Izza här kommer lite midsommar bilder på oss :) mer bilder kommer senare :) bay

TÄLTA :)

Hej
just nu så sitter jag i mitt/ min pappas tält med izzan och jossan alla vi ska tälta i helgen vi ska snart gå in och hämta lite saker. vi ska kolla på en beck film som heter flickan i jordkällaren :) lägger upp bilder i morgon eller ikväll :) bay

HAR TRÅKIGT !!

Hej
linnea åkte nyss hem . och just nu har jag tråkigt och jag ska städa upp lite innan pappa kommer hem för att det är typ jätte stökigt sen ska jag till mamma om några timmar. jossan har fixat tältet hemma så vi kan tälta i helgen :) aja vi hörs

SKA HEM TILL MAMMA IDAG.

Hej
just nu är jag med linnea och pratar i telefon med jossan :) jag och linnea ska nog försöka hitta på något nu hej då :)

TITTAR PÅ SIMPSONS :)

Hej
just nu så tittar vi på simpsons :) kl 21.00 börjar det en film på 6an som heter linje 1 2 3 kapad den ska vi se. men jag orkar inte blogga mer nu hej då några bilder på ett ljus som jag tog igår :)

LINNÈA SKA SOVA HOS MIG :)

Hej
idag ska Linnea sova över hemma hos mig :) just nu så väntar vi på linneas mamma ska komma hem till mig och lämna hennes kläder och lite saker hon kommer att åka hem i morgon samtidigt som jag åker hem till min mamma. först trodde jag skulle vara hemma hos mamma tills på onsdag sen sa hon att jag kunde åka hem till pappa igen redan på söndag :) jag och jossan kommer att tälta hela helgen om det inte spö regnar..
hej då :)

HAR NYSS BADAT :)

Hej
just nu sitter jag och linnea hemma hos mig och äter popcorn :) jag och linnea var nere i ösmo centrum och badade i ösmo simhall. sen skulle vi ta en buss hem som gick 15.43 men vi missade den så vi fick vänta i 1 timme men vi gick in på en butik som heter priskrossaren och köpte lite slush. måste dra nu ses :)

BLIR 13 ÅR OM 19 DAGAR

Hej har just räknat lite och det visar sig att jag fyller 13 år om bara 19 dagar. jag vet typ 3 saker som jag kommer att få jag kommer att få en converse väska ut av min mormor sen kommer jag kanske få en system kamera ut av min mamma sen vet jag att jag kommer att få pengar/presentkort och kläder..

DE HÄR TEMAT ??


GOD MORGON :D

Hej och god morgon just nu sitter jag och pratar med en kompis som heter linnea :) hon kommer kanske hit idag igen =) i morgon åker jag hem till mamma och firar midsommar sen kommer jag hem till pappa igen på söndag.. ska se om jag hittar något snyggare tema/design för det jag har ny är ganska fult, annars tar jag det gamla igen. hörs

DEN HÄR DÅ ??

Hej
tyckte att det nya temat jag tog så provar det här istället :) annars tar jag det gamla igen

HITTADE INGET BRA SÅ DET FICK BLI DET HÄR :)


NY DESIGN ??

Hej
funderar på om jag ska byta design kommer nog göra det så ni inte tror att det är en annan blogg :) så vet ni hörs

NY MOBIL I SOMMAR :)

Hej i sommar kommer jag att köpa en ny mobil för just nu har jag 2000 kr men behöver 900 till för den mobilen jag ska ha för den kostar typ 2900 kr det är en HTC one :) den ser ut så här hej då

LÄNKBYTE :)

HEJ här är min kompis linneas nya blogg hon skaffade den idag så det är inga in lägg ännu.http://linneabjrklund.blogg.se/ :) bay

FARSTA IGÅR :)

HEJ 
jag orkade inte blogga igår men jag gör det idag :) här kommer bilder på det jag köpte igår :) vissa saker är köpta på REA :)

1. 

2. 

3. 

4. 

5. 

1. en plånbok 159 kr på giltter men jag köpte den går 80 kr den var på rea 
2. smink fodral 30 kr på the body shop 129 ordenarie pris
3.  beck film 20 kr på ÖoB
4. smink serveter 10 kr ÖoB
5 ör hängen 30 kr på ur o penn 
sen köpte jag 2 nagellack på hm 10 kr styck 
hej då :)


FARSTA :)

HEJ
just nu är jag hemma hos min farmr men hinner inte blogga nu dka åka till farsta centrum så bloggar sen :) hej då

NYNÄSHAMN

HEJ
ja jag åkte till nynäshamn lyckades få med pappa dit :) där köpte jag ett slags balsam och godis :) typ 1 ½ kilo :) men det går åt för min farbror och hans fru kommer snart hit :) bloggar sen :) hörs..

SKA KANSKE TILL SKANSEN 3 JULI :)

HEJ 
ja den 3 juli ska jag kansek till skansen ska se om jossan vill följa med mig och min mamma dom andra vill nog inte men jag ska till skansen för att då kommer dead by april dit :) och jag gillar dom dom var på grönan 10 maj men kunde inte gå då :( men hoppas att jag kan gå nu :) hörs..

HAR TRÅKIGT :(

HEJ HEJ
ja just nu sitter jag och bloggar för typ 3:e gången idag :) och så tjatar jag på pappa att vi ska åka ner till nynäshamn får väl se hur det blir med det.. pappa ville åka ner till tumba och köpa någon byrå/bokhylla men jag orkar inte det :( sen tror jag inte att min farbror kommer ner för dom har inte hört av sig och det regnar så mycket men vi får väl se det.. ses :)

NYNÄSHAMN :)

hej 
idag så ska jag kanske åka ner till nynäshamn och köpa godis och lite grejer att jag ska just till nynäshanm är för att godiset kostar 30 kr kilo :) bay

DET REGNAR :(

HEJ
just nu sitter jag och kollar på tv och tittar på när det spö regnar ute :( det känns inte som att man har sommar lov direkt :( idag kanske min farbror kommer hit hoppas det :) hej då :D

TV ;)

HEJ
just nu sitter jag och kollar på någon film på 6:an vet inte vad den heter och den är inte så bra.. min farbror kom inte hit idag hans fru mådde inte så bra men dom kommer hit i morgon om hon mår bättre då :) bay

TACOS :D

HEJ
just nu sitter jag och väntar på att min pappa ska börja me middagen´vi ska äta tacos :) min farmor kom ner hit för typ 2 timmar sen och min farbror och hans fru kommer kanske ner sen också.. idag så har det regnat hela dagen så jag har typ inte gjort något men orkar inte blogga mer nu bloggar sen hej då :)

HAR TRÅKIGT :(

HEJ
just nu så sitter jag och kollar på simpsons och har jätte tråkigt.. idag så jobbade ju pappa och jag hade så tråkigt så jag stor städade hela huset :) han blev jätte glad och överaskad när han kom hem. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men imorgon kommer kanske en kompis hem till mig och ska sova över här :) hej då :D

FREDAG :D

HEJ
just nu så sitter jag och kollar på tv och jag är hemma hos min pappa nu så idag jobbar min pappa och jag ska sen om jag kanske kan vara med någon kompis :) kanske kan åka ner till nynäshamn eller åka ut till min farbror fast jag tror att jag åker ditt nästa vecka eller i helgen. 



bloggar sen hej då :)





SKA ÅKA TILL PAPPA IDAG :)

HEJ
idag så ska jag hem till min pappa och vara där till typ nästa torsdag eller fredag. kommer nog åka och träffa min farbror och hans fru lite också :) just nu så sitter jag och kollaer på tv och lyssnar på en av jedwards nya låtar som heter young love den är så himla bra :) kommer att lägga upp en länk sen :) jag kommer nog att blogga senare igen så hej då :) 
deras låt :)

http://www.youtube.com/watch?v=fKmI3BDs_KQ


SOMMARLOV !!!!! :D

HEJ
nu har jag äntligen fått sommarlov skolavslutningen började 17.00 i kyrkan och höl på till 18.00 stipendium delades ut och alla var fina och glada :) imorgon åker jag hem till pappa och är där i 1 vecka ska nog fixa mitt rum lite tror jag. men pappa kommer att jobba så jag ska se om jag ska vara med någon gammal kompis ifrån skogås :) men här kommer lite bilder ifrån idag;)
jag innan kyrkan :)
den här bilden blev ganska stor men aja. hej då (:

SKOLAVSLUTNING OM 1 ½ TIMME :)

HEJ
just nu är jag hemma ska börja fixa mig nu till ikväll efter som att jag har skolavslutning då :) men nu så ska jag platta håret och sminka mig sen när mamma kommer hem så ska vi sy på ett axelband på min klänning för den är lite för stor.. hej då :)

FÅGESTUND :)

HEJ
jag har frågestund igen:) (onödiga frågor tas bort)

NU HAR JAG MÖRKBRUNT HÅR :)

nu har jag sköljt ur färgen och allt men vet ej inte om slingorna är borta för mitt hår har ju inte torkat ännu. lägger upp en bild på mitt hår i morgon då det är helt tort och så :) bay

FÄRGAR HÅRET JUST NU :)

HEJ
juat nu så sitter jag och väntar på att det ska gå 30 minuter tills jag får skölja ur hårfärgen ska bli spännande och se om mina gammla slingor går bort hoppas det :) jag kan knappt fatta att jag kommer att gå ut 6an i morgon dom senaste åren har gått jätte fort. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för jag har så tråkigt.. vill ni att jag ska ha en ny frågestund ?? kommentera neranför sen. jag bestämmer på torsdag :) ses

SKOLAVSLUTNING I MORRON :)

HEJ
i morgon har jag skolavslutning ska bli så jävla skönt med sommarlov :) vi kommer att sjunga en låt som heter sol,vind och vatten imorgon den är väl ganska bra men vill häldre sjunga en engelskt, lite nyare låt men men. i morgon kommer jag ju ha en vit kläning och blå/gröna skor det finns bilder på dom i ett annat inlägg :) just nu är mamma på gymet men när hon kommer hem ska hon hjälpa med att färga mitt hår ska ha mörkbrunt/lite svart kanske. aja men jag orkar inte blogga just nu är så trött sen igår orkade knappt gå till skolan idag. hej då :)
jag och sofia på birka paradise :)

HAR ÅKT INSANE :)

HEJ ¨
idag så var vi på grönan det var så jävla roligt men nu är jag skit trött jag åkte insane,twister,vilda mussen och jätte mycket mer och ja dte var roligt men jag bloggar imorgon för jag är så trött nu hej då :)

GRÖNA LUND IDAG =)

HEJ
idag så ska jag till gröna lund med klassen :) det kommer att bli jätte roligt. kommer att ta med mig kameran till grönan så jag lägger upp bilder om jag kommer ihåg det, haha kommer typ att spela skit mycket och äta massor ut av sockervadd och godis men måste dra nu hej då :) bloggar när jag kommer hem.

HEMMA FRÅN BIRKA PARADISE :)

HEJ
jag kom hem till mamma för typ 30 minuter sen vi har ju åkt birka paradise :) vi var 12 st som åkte och vi var 4 barn jag ,jocke sofia och jonatan jag och sofia var mycket med varandra och aa det var jätte roligt jag har handlat en massor i tax freen men jag har tyvärr inte så mycket bilder glömde att ta bilder hade så roligt. aja men här kommer lite bilder på det jag har köpt.
hår färg till skolavslutningen inte köpt på birka.
det här är köpt på birka
2 parfymer 40 kr st
3 eye liner  dom kostade 49 kr st  dom är grå,svart och brun färgade :)
en parfym 99 kr
läsk :) 54 kr för ett 6 pack
winegum 800g gran 54 kr tror jag
en mascara 69 kr
ett nagellack 29 kr
aa det var allt sen var det lite godis och så men måste typ sova nu för jag ska till grönan i morgon med skolan så bay :)

HELG :D

HEJ
just nu pakar jag det sista som jag ska ha med mig hem till pappa :) mamma hämtar mig och jocke om typ 10 minuter vi ska till häggvik för att handla lite innan vi ska till tåget jag ska köpa hårfärg :) men nåste typ skynda mig lite tåget går 16.41.. kommer att blogga igen på söndag för jag tar inte med mig datorn och jag ska ju på kyrssning men lovar att jag bloggar på söndag och då kommer en massa bilder ;) bay

3 DAGAR KVAR :)

HEJ IGEN
just nu så har jag video samtal med en kompis på facebook, asså jag vet inte vad jag ska skriva just nu men jag kan lägga upp lite bilder och sen bloggar jag mer i morgon :)
på min mamma och pappas bröllop men dom är skilda nu.
asså jag hittar inga mer bilder så jag bloggar i morron hej då :)

SKOLAN

HELLO
jag kom hem från skolan för typ 20 minuter sen jag började 9 idag och sen så¨gjorde vi en glassbil den var så jävla god menar alvar vu hade vanlig vaniljglass som stome oreo kex som hjul lakris rämmar som fönster och gele hallon som ljus men ialla fall så var den jätte god. sen har jag haft musik som sista lektion vi övande inför skolavslutningen nästa onsdag vi ska sjunga en låt som heter sol,vind och vatten :) sen har vi pratat lite on grönalund som vi ska till på måndag :) aja men jag ska äta mellis nu bay :D

MIDDAG :)

hej
just nu är jag skit hungrig och väntar på att middagen ska bli klar. jag ska äta plankstek till middag det är gott :D  jag stör mig på att det känns som att det är lördag idag efter som att det är skola i morron. men jag kommer att få ha sov morgon till kl 9 i vanliga fall börjar jag kl 8 men får börja senare för min spanska ä instäld,haha i morgon så ska vi göra en glass bil i skolan och sen så kommer hela klassen att äta upp den :) idag så har jag och jossan pysslat vi har gjort papel mache jag har gjort en spargris ( bild kommer när den är klar) sen på dan så kollade jag och izza på en skräck film som heter the butterfly effect den var jätte konstig och äklig.
aja ska typ äta nu bloggar sen bay :)

LEDIG :D

HEJ
idag så är jag eller ja alla är typ lediga så jag ska se om det finns någon affär öppen i arninge så jag kan åka och köpa hår färg för att det finns en willys där och dom har jätte mycket färger och dom är billiga :)
yambo
jag ska ta lite nya bilder snart :)
men ska pysslan nu hej då :D

BIRKA PARADISE PÅ LÖRDAG :)

HEEJJJ
just nu så sitter jag och jossan och tittar på en av harry potter filmerna hon ville se den. i morgon så är vi lediga :) ska kanske åka ock köpa hår färg då det blir nog så att jag färgar till mörkbrunt  till skolavslutnongen på nästa onsdag. men ialla fall på lördag till söndag så ska jag åka brika paradise men min pappa,jocke,min farmor och några mer från pappas sida av släkten det kommer att bli jätte roligt och jag ska bland annat köpa en parfym och godis så klart :) sen kommer jag att spela på spelmaskinerna också :) hörs :D

FILM :)

HEJ
jag orkar inte lägga upp receptet på choklad muffins om man vill ha det så kan ni bara fråga om det i kommentars fältet :) aja nu ska ialla fall jag och jossan kolla på en film som heter i rymden finns inga känslor :D den är jätte bra.
ska se den nu :) ses .

BAKA :)

HEJ
jag om hem från skolan för typ 20 min sen för jag väntade på jossan vid tåget. just nu äter vi macka till mellis men snart så ska vi baka choklad muffins :) kan lägga upp recept och bilder sen :) ses

7 SKOLDAGAR KVAR :)

HELLO
just nu så sitter jag och lyssnar på musik :) märte att det bara är 7 skoldarar kvar nu tills det är sommarlov :) fast iengligen är det bara 6 skoldagar kvar för mig för vi slutar den 13 juni den 6:e är vi lediga för att det är sveriges nationaldag och den 11:e kommer min klass inte vara i skolan för vi ska till grönalund på klass resa :)
min gammla kanin yambo
bloggar kanske sen. hörs !

FÄRGA HÅRET IGEN ??

HEJ
jag funderar på att färga håret igen till skolavslutningen först hade jag ljustbrund men blonda slingor sen så färgade jag igen för att få bort slingorna men dom försvan inte så nu ska jag kanske färga igen men vilken färg ??
jag vill ha nån typ av brunt hår men vet inte vilken ton?
vad tycker ni??
.ljustbrunt
.mellenbrunt
.eller mörkbrunt ???
komentera järna vad ni tycker :) bloggar senare hej då :D

SÖNDAG :)

HEJ
igår så skulle vi åka och klättra i solna någonstans med kompis men när vi kom till solna klätter center så behövde dom vuxna ha en utbildning för att hålla i repen och det hade ingen av oss så vi åkte och bowlade jag vann :D det var fett kul att bowla ska se om vi kanske kan gör det idag också fast med izzan och jossan också. aja jag ska typ äta frukost nu men jag bloggar nog ikväll :)
mina idoler :) Jedward dom tävlade i eurovision song contest i år med låten waterline :)
bloggar sen ;)

KLÄTTRA :D

HEJ
jag ska dra iväg om typ 10 min ska åka ock klättra i solna med en kompis och dens familj och min familj men måste dra nu bloggar sen lovar :) ses :D

HELG :D

HEJ
just nu så tittar jag på simpsons och bloggar lite jag kom hem för ca 1 timme sen vi fick sluta tio i två idag istället för två så jag kom hem lite tidigare :) just nu så spö regnar det typ ute :( vill ju ha sol för jag och jossan skulle tälta i helgen men det fegnar för mycket och är kallt.
bloggar ikväll :) ses

RSS 2.0