AMERIKANSKA PANNKAKOR :D

HEJ
här är ett jätte bra recept på amerikanska pannkakor om nån vill ha dom blir jätte goda :)
Du Behöver
. 3 dl vetemjöl
. 2 matskedar strösocker
. 1 tesked vaniljsocker
. 2 ½ tesked bakpulver
. ½ tesked salt
. 1 ägg
. 2 ½ dl mjölk.
gör så här.
blanda alla torra ingredienserna och rör om lite till sätt sedan ägget och mjölken. blanda till en jämn och fin smet och häl sedan lite smet i en varm stekpanna häll ut smeten till sma plättar i stekpannan om du har en stor stekpanna så kan du göra ca 3 st pannkakor åt gången men om du har en mindre gör bara en åt gången då. när det börjar att bli små bubblor på pannkakans åvan sida så betyder det att det är dag att vända den då ska den ha en gyllen brun färg och andra sidan ska också få liknande färg. serveras varma toppa gärna med socker, sirap eller med bär så blir det godare :)
ses :D

SPÖ REGN...

HEJ
juat nu så sitter jag och äter amerikanska pannkakor dom är jätte goda :) men ialla fall jag hade musik som sista lektion och när jag kommer ut så spö regnade det och jag skulle cyckla hem jag var väldigt väldigt blöt när jag kom hem.. i morgon kommer det kanske hit en kompis i från skogås :) men jag säger inte vem..
bloggar sen hörs :D

KLÄDER :D

HEJ
just nu så sitter jag occh tittar på terminator 3, på 6an här är lite kläd tips av mig som jag gillar att ha på sommaren på tex fester eller bara när man är hemma och slappar :)
1
2
3
1,en jumpsuit köpt på bik bok 200 kr
2, convurse (inte äkta) skopunkten 200 kr
3,vet inte hur mycket den kostar den är gammal men den är köpt på hm
4,en klänning köpt på en butik i brandbergen centrum vet inte vad den kostar.
5,en klänning nelly.com 200kr
6, bikini top hm 50 kr
7, leggings lindex 10 kr (är köpte på rea) vanligt pris 50 kr
det var allt bloggar mer i morgon ses :D

1500 KRONOR RIKARE ;)

hej hej hej
just nu så sitter jag och är sjukt glad jag har justr blivit 1500 kronor rikare för att jag hade så himla bra matte resultat :D
en fin blid sen i vintras
hörs :D

UTVÄKLINGSSAMTAL I SKOLAN

HELLO :)
just nu så sitter jag och kollar på tv,bloggar och äter lite jordgubbar också väntar jag på att mamma ska komma hem för att vi ska på utväklingssamtal i skolan om jag har alla rätt på ett nationelt prov i matte så går jag 1500 kr ':D bloggar när jag kommer hem om typ 1 timme  hej då :D

AVSLUTNINGSKLÄDER

HEJ
här är mina skolavslutnings kläder
klänningen är köpt på nelly.com 299kr
skorna är köpta på din sko kostade 99kr
sen har jag ett par nylon strumpbyxor som är köpta på lindex 50 kr :)
hörs ;)

10 SKOLDAGAR KVAR TILL SOMMAR LOV :D

hello :)
just nu så mår jag faktist inte så bra jag är sjukt trött :( men jag ska ialla fall till skolan i morgon.. nu tittar jag på ett tv program på 4an som heter house. jag orkar tyvärr inte blogga nu men vi hörs :)

HELGEN :)

HEJ
i helgen så ska jag kanske hem till min pappa fast det är mammas helg men ändå för att nästa helg så ska jag åka birka paradise med pappa och några andra från min släckt och då kommer jag inte hinna vara så mycket med pappa aja får se hur det blir :)
vi hörs :D

hemma..

hej
jag är hemma idag för jag har sjukt ont imagen och ont i halsen.. ska kanske till pappa ihelgen det bror på om jag får för mamma för att det är hennes helg men nästa helg ska jag åka birka paradise för att vi ska fita min kusin som blev 24/25 år i februari :) aja men jag bloggar sen :)

LANDET :)

HEJ
jag kom hem här ca 2 timmar sen jag har varit på landet hela helgen med pappa,jenny och sattva :) på vägen hem idag så satt sattva i baksätet med mig och var så himla ut tråkad men han var ändå jätte söt :) jag har bilder på det. igår så badade jag i en sjö för första gången i å¨r det var ganska varmt :)
haha sattva var lite trött igår :)
sattva på vägen hem idag :)
hej då :)

VATTENKRIG XD

HEJ
just nu så väntar jag på att jossan ska bli klar med en läxa så att vi kan köra vattenkrig :) för att det är så varmt ute. imorgon vad typ kl 18 nån gång ska jag ta bussen till upplands väsby där pappa,jenny och sattva hämtar mig för vi ska åka upp till landet i östhammar/öregrund :) ska bli kul ska se om det är till räckligt varmt för att bada :) jennys hund sattva tycker nog inte att det är för kallt att bada :) lyssna på den här låten den är skit bra (om ni gillar jedward så tycker ni det) :) http://www.youtube.com/watch?v=O_9QaVC-NKw
hej då:)

SIMPSONS :)

HEJ
just nu så sitter jag och kollar på simpsons haha det är ganska roligt xD
jag och jossan var ute för några timmar sen och körde vatten krig jag frös ingenting efter åt men hon frös..
en gammal bild
hej då :)

ALCATRAZ :)

HEJ
just nu så tittar jag på ett tv program som heter alcatraz :) det är jätte bra men jag hinner inte blogga nu min dator har knappt något bateri och kommer att dö snart men hej då :) GOD NATT :D

17 SKOLDAGAR KVAR :)

HEJ
nu är det bara 17 skoldagar kvar tills jag har sommar lov fett skönt :) och i slutet av maj eller i början av juni ska vi åka på klass resa till gröna lund ;) men jag har inte tid att blogga just nu bloggar ikväll :)
hej då :D

FÖRSENAD !!

HEJ
jag är skit trött just nu det blev växel fel på tågen så vi var fast vid en och samma station i 30 minuter vi skulle vara framme 19.37 men vi var framme typ 20.17. men nästa helg ska jag hem till pappa fast då åker jag ditt själv för att min brorsa ska gå på en skolbal men jag ska kanske upp till landet eller så ska jag hem och bygga klart mitt rum eller ialla fall försöka bygga klart rummet aja jag orkar inte blogga mer nu hej då :) lägger upp bilder i morgon

FARSTA CENTRUM MED FILIPPA OCH MOA.

HEJ
idag så har jag varit i farsta centrum med filippa och moa det var roligt :) jag köpte en kläning en bikini top och lite smink.
bikini top från hm kostade 50 kr
en kläning från hm kostar 99 kr
det här är lösnaglar,body lotion,smink remover pads och ansikts mask allting kostade 10 kr styck på hm det var rea men ansikts masken är köpt på ÖoB och den kostade 10 kr
hej då :)

RUM :)

HEJ
just nu har jag tagit en liten pause jag och min brorsa har hjälp våran pappa och bygga vårat nya rum idag men nu får det vara klart byggt för idag för min del.. imorgon kommer jag inte att bygga så mycket för jag ska till farsta c med en kompis :) http://www.hm.com/se/product/00106?article=00106-A#article=00106-A ska kanske köpa den här kläningen fast jag vet inte i vilken fär ännu.
bloggar imorgon bitti igen om jag hinner :)
hej då :)

.

HEJ
just nu så sitter jag inne och bloggar och i morgon så ska jag till farsta centrum med en kompis som heter filippa. vi ska shoppa hela dagen jag ska bland annat köpa en kläning på hm, och sen så ska jag kanske hem till min morfar och äta middag det bror på vad klockan blir..
en gammal bild :) från 2006
hej då

MIDDAG :)

HEJ
sorry att jag inte har bloggat på ett tag men jag har inte hunit men nu ska jag börja blogga igen. idag så har jag varit iväg och köpt virke med pappa och jocke till vårat nya rum ;) om ca 3 timmar vid kl 18.00 kommer min farbror,hans fru och deras hund hit ner dom ska äta middag med oss :) igår kl 11.27 fick jag en liten syssling uppe i falun han var bara 47 ca lång och väger bara 2720 gram han är jätte söt ska se om jag hinner träffa honom i sommar koppas jag hinner :) men nu hinner jag inte blogga mer bloggar ikväll lovar :)

IDROTTSDAG

HEJ
jag kom hem från skolan för kanske 15 minuter sen och ska snart åka och handla lite mat för att jag ska ha idrottsdag med skolan i morgon. jag skulle också ha fått en syssling idag :) han ska heta julian men det blev för senat så han kommer att födas imorgon istället får se om jag hinner träffa honom i sommar efter som att hans föräldrar bor i falun så det är ganska långt att åka.. men nu ska jag se på tv hej då :)

SERIE :)

HEJ HEJ
just nu så sitter jag och kollar på en tv serie som heter alcatraz den är jätte bra :) ja jag har inte gjort så mycket idag. jag ska inte till farsta hon jag skulle åka med ville inte åka till farst :( aja ska kolla med jenny om vi kan åka in till stan och shoppa i helgen istället hon lovade mig det i vintras :) om typ kanske den 9 juni så ska jag åka birka paradise för andra gången iår vi ska fira min kusin som blev 25 i februari han ville bli firad när det blev varmare ute :) och sen ska vi till gröna lund på klassresa :) och så har vi skolavslutning den 13 juni :) har sommar lov till typ 16/17 augisti :) också bilr jag 13 den 9 juli :)
hej då bloggar när jag kommer hem ifrån skolan i morgon :)

BLÅSIGT!!

HEJ
jag kom hem ifrån skolan för kanske 15 min sen och det blåste skit mycket...
den här skoldagen gick ganske snabbt men jag längtar till på onsdag först så ska vi ha idrotts dag hela dan men det är inte det jag längtar till jag ska hem till pappa igen på onsdag och på torsdag eller fredag så ska jag åka till farst centrum med en kompis som heter linnea :)
nelly :)
jag :)
hejrå bloggar sen :)

BILDER.. :)

HEJ
jag kom hem för typ en halv timme sen men nu så kommer alla bilder jag skulle lägga upp innan :)
min farbror kjelles katt nelly :)
mee :)
hej då bloggar imorron :)

FOTON

HEJ
jag hade tänkt att lägga upp lite nya bilder men jag glömde min överförings slad hemma hos min mamma min jag kan ta lite gammla bilder :) just nu så sitter jag ute på ett berg hemma hos min pappa och solar och äter chips :D om ca 4 ½ timme så sitter jag på tåget tillbaka till mamma men jag ska bara vara där till på onsdag sen åker jag till pappa igen :) för man är ju ledig på torsdag och fredag ;) men här kommer lite bilder..
hej då bloggar kanske ikväll :D

FILM

HEJ
jag kom in för en stund sen har byggt i mitt nya rum hela dagen så jag har inte hunnit blogga men nu så ska jag se på mumien återkomsten på 6:an hej då :)

TREVLIG HELG :D

HEJJJJ
just nu så sitter jag i soffan hemma hos pappa och tittar på tv och pappa är ute och bygger lite i mitt rum. min brorsa kom inte idag han stanade kvar hemma hos min mamma till i mogron, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva jag har inte gjort så mycket idag. men jag bloggar imorgon då kanske det hämder mer :)
hej då :)

SKA ÅKA TILL PAPPA :)

HEJ
jag är hemma idag igen pga, vacinationen jag tog i onsdags.. men jag ska ändå till pappa det är ingenting som smittar men jag mår inte till räckligt bra för att gå till skolan :( men jag ska till pappa och min farbror och hans fru jenny kanske kommer heem till oss ihelgen och äter middag och dom tar säckert med sig sin hund sattva som är sju år gammal :) tror att det första som jag kommer göra när jag kommer av tåget i ösmo (där min pappa bor) är att åka och köpa godis är grymt godis sugen just nu för jag är så jävla trött men jag ska nog gå och packa klart det sista som jag ska ha med mig till min pappa nu sen ska jag vila lite tåget går 16.41 det tar typ 1 timme och åka :) bloggar senare ikväll :) och idag så får jag åka tåg själv ( rätt skönt) min brorsa ska in till stan till buttericks och köpa något och så skulle han till webbhallen och typ köpa ett spel eller något vet inte riktigt men det är skönast att åka tåg själv han sitter bara och läser hela tåg resan och jag gillar att lyssna på musik när jag åker tåg och hatar när han stör mig när jag lyssnar på musik..  här kommer det en bild :) bloggar så fort som jag kan sen :D
hej då :)

FEBER..

HEJJJ
jag mår inte bra asså.. jag var ju på huddinge sjukhus igår och tog vecinationen MPR (mässling,påssjuka och rödahund)  och jag fick feber utab den så jag gick upp till skolan i dag även fast jag hade feber men bara för att jag hade mitt sista nationella prov i engelska så nu är jag klar med alla mina prov. orkar inte blogga nu får se om jag orkar blogga ikväll. hej då :)

VARMT :)

HEJ
just nu så sitter jag och lyssnar på musik (dead by april lyssnar jag på ) den här låten är jätte bra http://www.youtube.com/watch?v=RiBCZP-BL2Y :D jag kom in för kanske  en halv timme sen jag har varit hos mina grannar och lekt lite med deras barn :) imorgon ska jag inte till skolan ska till huddinge sjukhus och ta blodprov :( men efter åt får jag en tidning av mamma och sen ska vi kanske åka till sollentuna och kolla på lite saker till vårat kök.. väntar just nu på att jossan ska komma hem :) eller hon kommer typ om en timme men ändå hon är på dans just nu det isabelle också men inte jag för jag vill inte gå på dans eller någon sport tycker inte om det.
en gammal bild
aja jag bloggar nog ikväll också hej då :)

MÅNDAG.

HEJ
jag har nyss kommit in och just nu så ser jag och jossan på en film som typ heter heartbrek girl tror jag. jag och min kompis tess var ute nyss men hon har gått hem vi var och hälsade på våra grannar dom har en jätte söt liten bebis och en dotter på 2 år :) så himmla söta :D dom i min klass tycket att mitt hår var ganska snyggt har ju färgat det :)
bloggar nog ikväll ska kanske få en ny design ikväll om min kompis blir klar med den :) hej då

MAKE UP :)

HEJ HEJ
jag har nyss kommit in jag och jossan har varit ute halva dagen och fotat och så har jag sminkat mig :) så det kommer en massa bilder på mig nu :) snart så ska jag och jossan se på en film vet inte vilken ännu och imorgon är det skola.. kommer att vara skit trött i morgon känner jag men på onsdag så ska jag inte gå till skolan jag ska till huddinge sjukhus och ta blodprov tror jag så jag är ledig på onsdag skönt :) här kommer bilderna
hej då :)

FÄRGAR HÅRET :)

HEJ
nu sitter jag och väntar på att skölja ur hårfärgen hoppas att det blir bra med den färgen jag valde annars så får jag väl färga om håret jag ska skölja ur håret nu blogger sen lovar :)

TRÖTT..

HEJ
jag har nyss vaknat och har ont i huvet idag igen :( inte skönt och jag ska snart färga håret hoppas jag min mamma ska hjälpa mig men hon kan ju aldrig för hon har inte tid.. aja jag ska se om jag får åka till sollentuna idag med jossan annars så får jag väl fråga några i min klass men jag vill helst vara med jossan. längtar till nästa helg då ska jag till min pappa och ev, till min farbror. deras hund sattva rakade dom förra helgen han här jätte söt nu :) lägger upp blider på honom nästa gång jag träffar honom :)
jag vintern 2005
jag och amanda sommaren 2006
hejdå :)

INGET SOLLENTUNA !!!!

jag är skit sur och arg just nu jag har bråkat med mamma hela morgonen för att jag skulle få åka till sollentuna centrum hon vägrade säga ja men efter typ 3 timmar att jag har tjatat varje halv timme så sa hon ja.. men nej nej då säger izzan och jossans pappa, mina barn får inte åka till sollentuna centrum !! eh jaha nu har jag ingen att åka med jag vill inte åka med någon i min klass för att jag har inte lust att åka med någon av dom jag vill åka med izzan eller jossan så vad gör man ??? jo man tjatar på brian (deras pappa) han säger nej hela tiden till slut gav jag upp orkar inte tjafsa med honom han vill att jag ska åka till täby centrum i stället men det är skit tråkigt däe jag vill åka till sollentuna, kista och farsta centrum fast farsta ligger ganska långt bort  också vill jag åka till stan.. men mamma ba: men jag ska till sollentuna i veckan du kan följa med då jag sa nejjj det vill jag inte jag vill åka ihelgen. gör att mamma ska bara in i en butik sen ska hon hem och jag vill gå runt där i några timmar och kolla lite och äta.. aja jag får se om jag får åka med dom i morgon ska få mamma att säga till brian att dom får åka med mig men det kommer nog inte att gå och jag kommer att bli arg igen och aa orkar inte blogga nu bloggar ikväll igen jag ska färga håret också.. hej då :)

FÄRGA HÅRET :)

HEJ :)
Jag vaknade för ca 1 ½ timme sen och jag hade skit ont i huvet och det har jag fortfarande tror att det är pollen allergi :( men idag ska jag kanske till sollentuna centrum med jossan och kanske izzan får se om jag änns för åka till sollentuna :) men nu om kanske 1 timme ska jag färga håret äntligen. hatar min hår fårg jag har nu den har jag tröttnat så sjukt mycket på...  aja bloggar senare :) hejrå :)

HÅRFÄRG :)

HEJ
nu har jag kommit hem ifrån arninge centrum har äntligen köpt hårfårg den var ganska billig också 60 kronor tror jag att den kostade :) ska snart äta lite men bloggar först :D nu är jag och jossan redo för att se jag saknar dig :)
smink servetter
hårfärg det blev kastanje brunt :)
smör popcorn
Leggings
det var allt jag handlade idag :)
hej då jag ska äta nu sen ska jag och jossan se på film ;)

FREDAG :)

HHEEJJJJ
ja nu är det fredag igen fett skönt fast i helgen ska jag inte till pappa ditt ska jag nästa helg är helt slut efter gårdagen var ju hos becca :) ska iväg om en stund och idag så ska jag köpa hår fär det lovar jag :) hatar att ha slingat hår nu har tröttnat på det så det sjunger om det .... men ev, blir det färgat ikväll :D hoppas det.. jag och jossan ska se jag saknar dig ikväll det är typ 8:onde gången jag ser den på 2 månader hehe :) men vi ska köpa lite snacks och läsk så borde vi klara oss ikväll och kanske en och annan chocklad bit :) bloggar när jag kommer hem så vad jag se vad jag har köpt :)
hejrå :)

frågestund

hej hej hej :)
nu har jag frågetund fråga vad ni vill så svarar jag på det :)

BECCA :)

HEJ HEJ
jag kom hem för typ en timme sen har harit hos rebekka sedan cirka kl 15.00 är helt slut hon har två jätte söta söner och en halv dotter som heter dina :) vi har kört xbox kinect hela dagen det är där för som jag är helt slut.. jag köpte ingen hår färg igår ska se om jag hinner med det imorgon ;) hoppas det sorry men jag prkar inte blogga mer :(
men hejrå..

NAGLAR :)

hello :)
jag har nyss kommit hem från skolan det var jätte varmt ute hade idrott som sista lektion och det var skit varmt trodde att jag skulle svättas ihjäl.. men när jag kom hem så satte jag på mig lösnaglar det blev inte så fint. sen om ca en och en halv timme ska jag till barkarby och köpa bänk skivor till köket med mamma och jocke också ska jag köpa hårfärg till mig :D ska färga det kastanje brunt ;)
bloggar senare hej hej :)

SOL :)

HEJ
jag har nyss kommit hem efter fyra dagar på landet :) det var skänt att vara där uppe och jag åkte fyrhjuling men jag fick punka på den så det måste vi fixa aja här kommer lite bilder från helgen :)
där är en bild på en sol ner gång :) det var jätte fint
hejrå :)

RSS 2.0