HAR HANDLAT LITE NYA SKOL SAKER IDAG :)

Hej 
idag så har jag varit och handlat lite nya saker som jag ska ha i skolan.. köpte typ bara block och ett pennskrin aja här kommer bilder 
 
har köpt det här på ÖoB
pennskrinet kostade 25 kr
dom 2 svarta blocken kostade 15 kr
blåa blocket kostade 20 kr
köpte ett 12 pack med blyerspennor på ikea men har bara 3 här har resten hos pappa dom kostade 19 kr
räknehäftet kostade 2 kr 
lila blocket kostade 30 kr
 
 
 

FILM NU :)

Hej 
just nu ligger jag i soffan och kollar på en film som heter The Fast and the Furious: Tokyo Drift  den är jätte bra aja bloggar imorgon hej då
 

DESIGNA DITT EGET SL KORT :)

Hej
om det är någon som tycker att sitt SL kort ser tråkigt och fult ut så kan ni designa det här http://designadekort.sl.se/ det kostar bara 100 kr plus frakt :) man väljer en bild man vill ha sen så kan man lägga till text å så aja det står hur man ska göra :) jag kommer att beställa ett sånt det kommer nog att vara en jedward bild på haha xD
jaja bloggar sen hej då :)

FÖRSTA SKOLDAN ..

Hej 
idag så var det första skoldan i nya skolan och det var roligt att få träffa alla igen och så. idag så fick jag sluta 13.30 det är tidigt med tanka på hur mitt schema ser ut.. senaste dagen är måndagar då slutar jag 15:25 och på onsdagar och fredagar så slutar jag 15:05 och på tisdagar och torsdagar så slutar jag 14.40 det är så mitt schema ser ut just nu. aja jag bloggar senare :)
 

FILM :D

Hej
just nu sitter jag och kollar på en film som heter lassie  har jätte tråkigt aja bloggar nog senare hej då 

FIXADE NAGLARNA IGÅR :)

Hej
igår så fixade jag mina naglar satte bara på lösnaglar och aa det blev inte så fint dom blev jätte snea och konstiga men men ..
hej då bloggar sen 

SKA FÄRGA HÅRET NU :)

Hej nu så ska jag färga håret jag ska ha en färg som är gyllen/kanel brun kommer nog att bli bra tror jag :) lägger upp bilder på hur det blev när det är klart :) hej då

SKOLAN BÖRJAR IMORRON :(

Hej 
ja imorgon börjar jag skolan igen efter ett 10 veckors långt sommarlov jag har inte gjort så mycket efter som att det har regnat så mycket jag har mest varit hos min pappa i sommar och sen har jag träffat min lilla kusin Lucas som föddes 11 juli här kommer lite bilder  :)
 
 
bloggar sen hej då :)
 

BILDER PÅ SATTVA :D

 

SKA FÄRGA HÅRET I MORGON :)

Hej 
idag så har jag varit iväg och köpt hår färg ska färga håret i morgon efter som att jag börjar skolan på onsdag det kommer att komma bilder när jag har färgat håret sen :) hej då
 

NYA KLÄDER :D

Hej 
förlåt att jag inte har bloggat på flera dagar men blogg.se s app fungerar inte ovh jag har varit hos pappa och jag hade inte min dator med mig aja idag så har jag varit och handlat nya kläder tills skolan börjar på onsdag här kommer lite bilder :)
 
nya gympaskor köpta på coop forum 150 kr
nya fusk converse : köpta på skopunkten 199 kr
korta gympa byxor : köpta på stadium 210 kr
långa gympa byxor köpta på stadium 150 kr
3 pack sport bh:ar 60 kr 3 pack trosor 60 kr
aa det var allt som jag har fått idag :) bloggar sen lovar ;) hej då
 

ska kanske träffa min kusin idag

Hej
Just nu ligger jag och kollar på det sista avsnittet av the vampire diaries sen om några timmar så kommer kanska min farbror,hans fru och min kusin hit aja bloggar sen hej då

ska kanske ner till nynäs idag :)

HEJ..JUST NU SÅ SITTER JAG OCH KOLLAR PÅ TV  OCH VÄNTAR PÅ ATT KLOCKAN SKA BLI HALV TVÅ DÅ BÖRJAR ETT PROGRAM PÅ 6:AN SOM HETER THE VAMPIRE DIARIES .. AJA SKA KOLLA MED PAPPA OM VI KAN ÅKA NER TILL NYNÄSHANM NÄR HAN KOMMER HEM. MEN JAG BLOGGAR SEN HEJ DÅ

var på grönan igår :)

HEJ
IGÅR SÅ VAR JAG PÅ GRÖNA LUND MED MIN MORBROR OCH HANS TJEJ KOM TILL GRÖNAN VID HALV TOLV OCH ÅKTE TYP KL SEX VANN TRE NALLAR KOMMER BILDET SNART HEJ DÅ

ska till grönan imorgon :)

Hej
Just nu så sitter jag och lyssnar på musik och min farbror är här med sin fru och son :) imorgon så ska jag till gröna lund med min morbror och hans tjej men jag bloggar i morgon igen ;)

ska in och kolla på stocholm cruising

Hej
Just nu sitterjag och väntar på att maten ska bli klar ska äta tacos .. idag så har vi fixat mitt rum. Sen så ska jag,min pappa,min brorsa och min farbror åka in till stan och titta på stocholm cruising :) bloggar sen och då kommer det lite bilder :) hej då

solar :)

Hej
Just nu så ligger jag ute och solar i trädgården ;) jag och jossan har haft vatten krig en stund här på Dan aja ska gå in och hämta lite dricka nu hej då
:)

VAR OCH KOLLADE PÅ JEDWARD IDAG :)

HEJ 
idag så har jag varit i jacobsberg centrum och kollat på mina idoler jedward sen när dom skulle signera så var det typ en 500 meters lång kö skojar inte stog i kö i typ 30 minuter det hände ingenting så jag struntade i att träffa dom :( men det hade tagit typ 2½ timme att komma fram.. aja här kommer lite bilder på dom :) (det är min mammas kille som har tagit bilderna )
 
 
 
 
 
det får räcka med bilder bloggar kanske sen hej då :)
 

ska till jacobsberg idag :)

HEJ
IDAG SÅ SKA JAG KANSKE ÅKA TILL JACOBSBERG CENTRUM FÖR MINA IDOLER JEDWARD KOMMER DITT MEN JAG BLOGGAR SEN IGEN :)

RSS 2.0