har varit och shoppat idag ;)

Hej 
just nu sitter jag och jossan i tältet och lyssnar på musik :) vi har varit i täby centrum och shoppat idag :) 
men här kommer bilder på vad jag har köpt
 graffiti nagellack köpt på hm rea 10 kr ord pris 30 kr
 
 chai latte pulver köpt på espresso house 85 kr
 solglasögon köpta på hm 60 kr
 
 tröja köpt på hm 20 kr (rea ord pris 50 kr )
 mobilfodrall köpt på åhlens 29 kr
 väska köpt på hm 50 kr (rea ord pris 200 kr )

ska till täby idag :)

Hej
Just nu håller jag på att fixa mig för jag och jossan ska till Täby och handla lite :) aja bloggar när jag kommer hem :)

hemma från landet nu :)

Hej
Just nu sitter jag ute i tältet och ska snart se en beck film aja bloggar imorgon :) hej då

ska åka till landet idag :)

Hej
Just nu sitter jag i soffan och kollar på tv :) vid kl 18 kommer pappa hit och hämtar mig och min brorsa sen ska vi åka upp till lander över helgen vet inte om jag kommer att ha något internet på mobilen i helgen jag får se aja bloggar sen :) hej då

ska åka och bada :)

Hej
Just nu sitter jag och väntar på att vi ska åka iväg och bada. Men bloggar senare igen bilder kommer sen :) hej då

ben & jerry + film :)

HEJ SKA SE PÅ FILM NU SÅ  KOMMER NOG INTE ATT BLOGGA MER IDAG AJA HEJ D  DÅ

HAR TRÅKIGT !!

HEJ
sorry att jag inte har bloggat så mycket men har typ inte orkat.. aja just nu sitter jag och kollar på tv ska se om jag kanske ska åka iväg och hitta på något. men jag bloggar senare :) hej då 
 
 

FILM

HEJ
JUST NU SITTER JAG OCH KOLLAR PÅ EN FILM SOM HETER NANNY MC PHEE :) MEN JAG SKA SE VIDARE NU HEJ DÅ :)

Julian :D

 hej 
igår så träffade jag min lilla syssling julian :) han var jätte söt :) här kommer lite bilder på honom :)
 
 
 
 
 
hej då :)

ska till stan imorron :)

Hej imorron så ska jag in till stan och träffa min pappas kusin denise och hennes familj dom har också en liten bebis som heter Julian men ska äta nu så bloggar sen :) hej då

sorry

Hej
Förlåt att ja inte har bloggar så mycket men har inte orkat blogga gör det i morgon :) hej då


ska på bio idag :)

HEJ
IDAG SÅ SKA JAG OCH JOSSAN GÅ PÅ BIO SÅ JAG SKA TYP ÅKA SNART BLOGGAR SEN HEJ DÅ

SKA KÖPA NY MOBIL IDAG :)

Hej
just nu sitter jag och väntar på att min mamma och hennes kille ska bli klara så att vi kan åka iväg och köpa min nya mobil i täby centrum :) jag ska köpa en HTC one V den kostar typ 3000 tror jag :) inatt så har jag ,jossan och izzan tältat fast jag har ganska ont i ryggen nu. så ska fixa så att det inte är så ojämt när man ska sova.
men ska tjata på mamma att vi ska åka nu bloggar sen :) hörs

BILDER PÅ LUCAS

Hej 
idag så har jag varit och hälsat på min lilla kusin Lucas men jag kommer inte att lägga upp så många bilder jag vet inte om hans föräldrar vill det.
 
 
hej då :)

:D

Hej 
här kommer lite nya bilder från idag och igår :)
 
 
 sattva fick ett paket med hund godis igår :)
 bloggar imorgon igen :) bay bay 
 
 

GREMLINS 2 :)

Hej
ikväll så ska jag se på en film som heter gremilns 2 :) såg ettan igår :)
idag så åkte jag inte och hälsade på min kusin ska göra det imorgon så jag kommer att lägga upp bilder på honom i morgon :) och sen i morgon så åker jag hem till min mamma och ska vara där i veckan men jag och jossan kommer typ bara att tälta hela veckan så :) men jag kommer att blogga ändå :D hej då



:)

Hej
idag så ska jag kanske träffa min nya kusin Lucas :) idag så jag åker kanske ner till Haninge måste köpa en pressent till izzan som fyller år i veckan men ska äta nu bloggar sen hej då :)


SOLSIDAN PÅ TV IKVÄLL :)

Hej
just nu sitter jag i sängen och kollar på lite olika filmer på datorn. ikväll så ska jag se solsidan som börjar kl 20.00 men nu om en stund så ska jag äta bloggar senare :) hej då

 sattva på väg hem från landet.
 

HAR TRÅKIGT :(

Hej
just nu sitter jag i soffan, bloggar och har jätte tråkigt :( idag vet jag inte riktigt jag vill åka till haninge för jag ska köpa en födelsedags pressent till isabelle men jag vet inte om pappa orkar köra mig till haninge. bloggar senare hej då :)

NYA BILDER

Hej här kommer lite bilder som är tagna för typ 5  minuter sen :)
 
 
bloggar kanske sen hej då :)

LILLA LUCAS :)

Hej 
Här kommer en bild på min kusin Lucas :)
Den här bilden är från Lucas mammas facebook och vid bilden så stod det 
En bön för mer mjölk ? :)

MIDDAG :)

hej
jag ska snart äta middag jag ska äta langos lägger upp en bild på hur det ser snart men ska äta nu hej :)


SATTVA :)

Hej 
här kommer lite bilder på min farbrors hund sattva :)
 
 
 
 
bloggar sen :)

HEJ

här kommer en bild på min kusin Lucas
 
kommer en bild till men lägger upp den sen hej då :)

SKA TÄLTA I VECKAN MED JOSSAN :)

Hej 
iveckan så ska jag kolla med josephine om hon vill tälta :)  jag tror att jag åker hem till mamma på måndag eller tisdag för jag vill träffa min kusin Lucas som föddes i onsdags innan jag åker till mamma för jag har köpt lite kläder till honom som han ska få :)
 
 en trött hund. vi är huns vakt till dom som har fått Lucas
 
Lucas kläder som jag har köpt ↓
 
 
 
Hej Då
 
 

FIXAT NAGLARNA :)

Hej
just nu sitter jag och kollar på gladiatorerna på 4:an och jag har nyss satt på lösnaglar här kommer lite bilder :)

 
 köpte naglarna på priskrossaren i ösmo 20 kr finns även på priskrossren i nynäshamn :) hej då

FILM :D

Hej 
jag har just ätit middag jag åt en kött rätt som heter ångbåtsbiff :) det var jätte gott och snart så ska jag baka en blåbärspaj kan kanske lägga upp receptet sen men ikväll så ska jag se en film på 6:an som heter Snuten i varuhuset :) den är jätte bra aja blogar sen hej då
 
 
 
 

BLEV INGET MYNÄSHAMN :(

Hej
vi åkte inte till nynäshamn idag vi åkte till länna istället :) i länna så gick jag in på rusta och köpte en parfym och 2 ansiktsmask sen åkte vi hem till min farbror som har fått en liten bebis men dom var inte hemma men vi byggde i hopp Lucas (bebisens) säng och en bokhylla åt honom :)
 
 en parfym 40 kr på rusta
 
 ansiktsmasker köpta på rusta 13 kr styck eller 2 för 20 kr
bloggar sen hej då :D

HÄR ÄR DET JAG KÖPTE IGÅR :D

Hej 
här kommer bilder på det jag köpte igår :)
 
 
jag och amanda :)
 en nesesär köpt på hm 20 kr
 
 strumpor till min kusin köpta på hm 40 kr
 
 örhängen köpta på gliter (rea) ordinare pris 69 men nu kostade dom 17 kr
 
 
 sminkserveter köpta på ÖoB 10 kr
 
sminkserveter hm 10 kr
 
läppglans hm 10 kr
 
 en glasburk köpt på panduro (rea vanligt pris 20 ) kostade 10 kr nu 
det var allt jag köpte :) bloggar sen hej då :)

KUSIN :)

Hej
idag så har jag fått vetta att kl 04.44 inatt så fick jag en liten kusin :) jag tror att han ska heta lucas och han är 51 cm lång och väger 3605 gram :) jag lägger upp bilder på honom när jag träffar honom och om det är okej för hans föräldrar :) bloggar sen

SKA TILL NYNÄSHAMN IDAG :)

Hej
just nu sitter jag i sängen och bloggar idag så ska jag nog åka ner till nynäshamn och kolla lite aja bloggar sen :)


VAR I FARSTA CENTRUM IDAG :)

Hej just nu sitter jag och kollar på tv :) idag så har jag varit i farsta men en kompis som heter amanda jag lägger upp bilder imorgon hej då:)

SER PÅ WALLANDER

Hej
just nu sitter jag och kollar på en wallander fil på 4:an som heter fotografen :) idag så har jag fått lite pengar och ett pressentkort på Hm ska se om jag ska åka till farsta i veckan aja orkar inte blogga mer nu bloggar imorgon :) hej då

BLIR 13 IDAG :)

Hej
just nu sitter jag i soffan och blogga när jag är klar så ska jag gå och platta håret sen ska jag och pappa åka ner till läna och köpa tapeter till mitt rum och så ska vi handla mat på willy´s för mina 2 farbröder, deras fruar och min farmor kommer ner hit idag och ska fira mig :) jag bloggar när jag kommer hem köper kanske något också när jag är vid läna men aja bloggar sen bay :)

TITTAR PÅ SOLSIDAN :)

Hej just nu så sitter jag och kollar på ett tv program på 4:an som heter solsidan ni vet säkert vad det är aja ska se vidare nu bay 
 
 
 

TOG DET GAMLA TEMAT IGEN !!

 

HAR KLIPPT MIG :D

Hej 
idag så har jag klippt mig fast klippte bara topparna för det var bara topparna som var slitna och jag vill ha så långt hår som möjligt :) kan lägga upp bilder imorgon för jag ska platta mitt hår i morgon :) bloggar sen hörs 

HÄR ÄR DET JAG FICK IGÅR NÄR VI FIRADE MIG HOS MIN MAMMA :)

Hej 
igår så firade vi mig hemma hos min mamma och imorgon så ska vi fira mig med pappa :) här kommer bilder på det jag fick :)
 
2 ansiktsmasker som jag fick av isabelle och josephinne
 
en mascara som jag fick av isabelle och josephine
jag fick massa kläder orkar inte lägga upp bilder på alla kläder sen fick jag en converse väska och 800 kr  bloggar sen hej då :)

SKA FIRA MIG IDAG :D

Hej
just nu sitter jag och lyssnar på musik (lyssnar på jedward) kl 13.00 kommer min släckt hit och ska fira mig tycker att tiden går jätte lång samt nu :( isabelle kommer hit om en liten stund tror jag eller om hon kommer vid ett hon åkte till sin mamma igår och jossan kunde inte komma idag för jag tror att hon skulle till täby centrum med en kompis. jag lägger upp lite bilder på det jag får sen och så men nu ska jag typ fortsätta att fixa mig :) bloggar sen hörs :)


BILDER FRÅN VECKAN :)

Hej 
här kommer lite bilder från iveckan :)
 
 
 sattva är lite trött
 
 på berkinge badet
 
 
 en bild på tomten på landet :)
 
 ska fixa mig lite nu för jag ska duscha ikväll för mitt hår kan inte vara blött imorgon då kan jag inte platta det :( aja bay
 
 

KVÄLLENS FILM :)

Hej ja ikväll så ska jag se på en film som heter Alvin Och Gänget 3 :) har inte sätt den så tänkte typ göra det nu om en stund :)

SORRY :(

Hej
förlåt att jag inte har bloggat så mycket i veckan har inte hunnit/orkat blogga så mycket imorgon kommer nästan hela min mammas släckt hit och ska fira mig efter som att jag blir 13 på måndag :) så jag kommer att vara hemma hos mamma till på söndag och så åker jag till pappa på söndag kväll och sen så kommer vi att fira mig med några från pappas släckt på måndag då :) bilder från veckan kommer senare :) hej då

HAR INGET ATT GÖRA :(

Hej
just nu sitter jag och kollar på tv och har tråkigt. idag så har solade och badade hela dagen nere på stranden :) aja orkar inte blogga mer nu bloggar i morgon lovar :) bay

HAR VARIT PÅ BERKINGEBADET IDAG :)

Hej
har inte kunnat blogga idag för att jag har varit på ett bad som heter berkingebadet det ligger lite ovan för forsmark :) sen var jag inne och kollade lite i öregrund där mitt landställe ligger ja jag har inte gjort så mycket mer idag men jag bloggar i morgon :)




HAR BADAT IDAG :)

Hej
just nu ligger jag på soffan och bloggar har nyss ätit middag :) idag så har jag varit nere vid sjön och badat vattnet var ganska varmt men ´man vande sig. sen har jag också varit inne i öregrund och köpt mat också köpte jag en glass :D orkar inte blogga mer bloggar i morgon :)

ÄR PÅ LANDET :)

Hej
just nu sitter jag uppe på landet och kollar på tv :) min pappa tog med internet modemet men vi får bara använda våra datorer på kvällarna :( så jag kommer bara att blogga på kvällarna. bloggar i morgon :) kommentera gärna blogg inläggen :) hej då

RSS 2.0