LANDET :)

HEJ HEJ
nu är jag på landet pappa hämtade oss vid kl 9 i morse och vi kom upp till mitt land ställe vid kl 12 efter att vi hade handlat också det är så himla skönt att vara här uppe i östhammar i morgon så kommer kanske min farbror hit :)
jag har tyvärr inga bilder just nu för att jag bloggar i från pappas dator men lägger in bilder sen :) hej då :D

FREDAGS KVÄLL :D

HEJ
jag har nyss kommit hem har varit och ätit pizza och köpt godis och snacks :) så nu har jag lite att äta ikväll. jag han inte se jag saknar dig tidigare idag så jag ska se den nu ;) också ska jag äta chips, popcorn och godis till filmen :D här kommer lite nya bilder på mig..
chips :)
min middag
pop corn
och Godis ;)
hej rå (jag kan inte blogga i helgen för vi kommer inte att ha något internet på landet med bloggar när jag kommer hem)

FREDAG :D

HEJ
åå den här skoldagen var så jävla lång så det finns inte fast ändå var den bara 6 timmar men nu är jag i alla fall hemma har nyss duschat och haft ansiktsmask för att vi hade maskerad dag i skolan och jag hade smink i hela ansiktet  i morgon bitti så kommer pappa och hämtar mig får se om jag tar med datorn upp till landet i helgen det bror på om vi har något internet hoppas att vi har det   :D  jag ska se om min mamma hinner klippa mig idag för att mina toppar är jätte slitna och det är inte så snyggt efter som att jag har jätte tunt hår :(  jag tror nog att jag ska se på en film nu som heter Jag saknar dig den är sjukt bra ;) och om typ en timme så kommer mamma hem med pizza :D bloggar ikväll jag lovar :)
hejrå :D

STÄDA....

HEJ
just nu så städar jag och jossan mitt rum och vi ska typ äta nu bloggar med sen hejrå :)

HEMMA

HEJ HEJ
idag så gick jag hem från skolan redan vid kl 10 när jag slutar kl 14.00 var skit yr och hade ont i magen men nu är det lite bättre.. ska möta min mormor i arninge vid kl 17 nån gång hon ska köpa majblommor ut av mig ;) fast i morron kommer jag att gå till skolan igen för i morgon bitti vi typ 7 kommer det hit några som ska fixa med våra vatten rör i köket efter som att vi håller på att bygga om där så jag måste vara klar med allt kl 7 när jag börjar 8:a men det ska ändå bli skönt att det är fredag i morgon för att på lördag åker jag ju till landet :D
jag
yambo
sattva
får se om jag hinner blogga mer sen hej då :D

ARNINGE :D

HELLO
idag så har jag varit i skolan till kl 14.00 efter det så gick jag hem sen hämtada mamma mig och vi åkte iväg till arninge för att köpa golv till vårat nya kök.. det tog jätte långt tid (jobbigt) :( Gud vad jag läntar till på lördag då kommer pappa typ vid 09.30 och hämtar mig och min brorsa för att vi ska åka upp till landet i Östhammar :) ska bli jätte kul har inte varit där på ett halv år. jag har en stor fyrhjuling på mitt landställe så jag ska nog åka lite också kanske min farbror och hans fru jenny kommer upp till landet i helgen det bror på vad det blir för väder så hoppas det blir bra :) bloggar nog senare också :)
jag som liten :)
jag nu :)
hej då

HUSDJUR :)

HEJ
här kommer det lite bilder på våra husdjur eller den gråa kaninen har vi inte kvar längre vi har sålt :( honom han hete yambo..
plurret :)
yambo :)
chicko :)
ja där är våra husdjur men det kommer nog mera bilder på dom. men nu orkar jag inte blogga mer. jag ska fixa en ny design på min blogg ikväll så ni vet :) hej då :D

JAG :)

HEJ
det här är min nya blogg jag har fortfarande kvar min gammla blogg www.jullli.webblogg.se men jag känner att jag behöver en ny blogg för den andra är fett tråkig.. men ialla fall jag heter Julia och är 12 blir 13 i sommar och jag bor i stocholm. mina föräldrar är skilda så jag går i skolan där min mamma bor och sen så åker jag till ösmo för att komma hem till pappa :) men dit åker jag bara på helgerna..
här är jag :)
min syssling isabella
plurret. min styvsysters kanin :)
jag och isabella :)
chicko. min andra styvsyrras ödla :)
hej då :)

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0